onsdag 21. desember 2011

GOD JUL

Ble litt inspirert av Sylke til å vise dere denne julepyramiden.
Den ble innkjøpt i Tyskland for ca. 10 år siden i Seiffen.
Det er en liten by hvor "alle" livnærer seg med trearbeider, og det er jul hele året.
 Alle delene er laget i tre, og jeg skal love deg at det er mange små detaljer.


På toppen finner du gjeterne med sauene sine, i midten Josef, Maria og Jesubarnet.
 Nederst et helt orkester med blåsere.


Og som du kanskje ser, så går det hele rundt og rundt med varmen fra lysene.

Til slutt ønsker jeg alle mine lesere/tittere en riktig god jul!

3 kommentarer:

  1. Så hyggelig å se din flotte julepyramide! Den er veldig forseggjort, liker så godt pyramidene med flere etasjer.

    Marsipanen i forrige innlegg er også flott, artig idé med furunåler!

    Ønsker deg en god jul :)

    SvarSlett
  2. Hei! Er innom en liten tur for å ønske deg og dine en flott julefeiring og alt godt i året som kommer!
    Hilsen Berit

    SvarSlett
  3. Ååå så fin! Jeg har også hatt en sånn, men den er søkk vekk, dessverre! Ønsker deg og dine en veldig god og avslappende jul med mange gleder!

    Juleklem fra meg :)

    SvarSlett