onsdag 22. august 2012

Hurtigruten..

...det heter det visst, og ikke Hurtigruta som jeg pleier å si.
Den gikk fra kai i Bergen for en ukes tid siden,
og jeg var ombord!


Og du ser hvordan været var, sol fra skyfri himmel og mangeogtyve varmegrader.
Livet kunne nesten ikke bli bedre......  Her kommer en liten fotokavalkade.


men først en liten rundtur i i Bergen. Fisketorget,


Fløien, åpne plasser


...og trange smug


...på vei til TROLLFJORD.
Jeg visste ikke at det kunne være så vakkert i Bergen!

...men så får jeg ikke lastet opp flere bilder??? Lagringsplassen
er oppbrukt får jeg beskjed om. Mer lagringsplass må kjøpes!
Nå må jeg ha hjelp fra neste generasjon for å vite hvordan jeg skal gjøre det!

Det ordner seg nok!









   
  







1 kommentar:

  1. Så heldig du har vært, både med vær og reisemåte.
    En tur med hurtigruta står på ønskelista og har gjort det lenge.

    SvarSlett