lørdag 4. august 2012

Spennende vær

Det er da ingen vits i å klage på været!
Uansett så er det ikke noe å gjøre med det. Det kan bli flotte bilder i litt gråvær,
i full sol blir det ofte så harde kontraster, og ganske uspennende bilder.


Forleden dag dukket det opp den mest fantastiske regnbue på himmelen.
Jeg kom ikke langt nok unna til å få med meg hele buen, for den var like flott
i begge ender.


Nei, det går da ikke an å klage på slike værfenomen i regn og sol!

Og sol opp...



...og sol ned, 


...gjør seg nesten best med skyer!
Jeg synes sommeren har vært flott jeg, og de solfylte dagene blir en bonus,
og det har lett for å være mange av dem på Hvaler :0)

...og skulle det bli regn, så kan jeg kose meg inne med å strikke videre på de blå sokkene!

God helg ønsker jeg til alle som er innom her!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar