søndag 6. januar 2013

Hvalervinter


Det går mot lysere tider, men morgenene er da ganske mørke.
I dag var sola helt fraværende, det er jo som regel soloppgangene som fasinerer meg.


Det er jo så populært med "apper" på mobilen, jeg har fått meg en som forteller om den BLÅ timen.
Samtidig fikk jeg testet ut fotostativet som jeg har lånt.
Bildet er tatt med en liten telelinse ut gjennom et stuevindu på hytta.

Prøver å være litt aktiv i år, bevege meg litt mer, gå på tur.
"Appen" for turgåing viste 7,5 km i dag!

Herfra har jeg nok vist bilde tidligere, den ene inngangen til Vauerkilen, 


Det er smalt og grunt, men på innsiden en stor "innsjø", Vauerkilen.
Den andre inngangen til kilen er fra Papperhavn.

Det er ikke så mye som minner om vinter,
bortsett fra at det er få folk på hyttene.


...og at småbåtene er tatt opp. 


Ikke mye post å hente her om dagen, ikke direkte vakkert heller, men en av dem er min,
noen kan sikkert gjette hvilken...

Tilbake på hytta venter strikketøyet, det skulle jo være en håndarbeidsblogg dette!
Men jeg er så glad i å ta bilder av alt mulig annet også!


4 kommentarer:

  1. Synd det er flott med bilder av litt annet enn strikking også! Fortsett med det!

    Ønsker deg et riktig godt nytt strikkeår!

    SvarSlett
  2. God start på året med å beve deg å vere aktiv ute. Flotte bilder. Og det var flotte farger på Mariusgenseren. Ha ei fin ny uke klem

    SvarSlett
  3. Hei! Jeg lurer på om du kan legge ut oppskrift av Odessa-luene som er bilde av på den gamle bloggen din.

    SvarSlett
  4. Nydeleg skinnfell bakom der!

    SvarSlett