tirsdag 15. januar 2013

Jeg vant, jeg vant!

Det er sjelden jeg vinner noe, nesten aldri!
Men nå har jeg faktisk vunnet i UTSIKT FRÅN VÄVSTUGAN´s julelotteri.


Det er en nydelig utført liten løper i ripsvev.
Det veves bare skikkelige kvalitetsprodukter hos Birgitta.


Denne lille løperen tror jeg skal få bli adventsløperen min,
fargene passer ypperlig til det, for det som ser rosa ut her er mer lilla.

Jeg vet at ripsteknikk er veldig sent å sette opp i veven,
for det er en mengde tråder i renningen.
Det er renningen her som gir fargene i løperen,
ser ut som om innslaget er sort, se dn fine taggete kanten.

Vi har snakket om å sette opp en slik vev på Stabburet hvor jeg vever en kveld i uka,
men foreløpig har det ikke blitt noe av, men kanskje denne løperen kan inspirere noen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar