mandag 5. august 2013

En hand å holde i

Til vinteren skal jeg ikke fryse på hendene!
Det er ganske lenge siden jeg begynte på disse, men jeg liker
å ha flere strikketøy på gang.


Et fint restegarnsprosjekt. Her har jeg valgt alpakka.
Jeg tok jeg det jeg hadde, den lys grå er litt for lys, men det får stå til.
Jeg synes at de latviske flettene er så fine! Det er de grå og hvite på tvers av strikkingen.
 En i hver ende, pluss en rundt tommelen.

Jeg har kanskje fortalt det før, men mønsteret har jeg kjøpt HER


Enda er det sommer, sol og varme, men før jeg vet ord av det
blir disse gode å ha på vei til jobb om morgenene.

Lurer du på hva jeg har for noe godt i glasset?
Jo, det er rosévin, halvblandet med FERSKPRESSET EPLE
(gammelt innlegg fra min gamle blogg)
fra fryseren. Ringis eplesaft på flasker gjør også nytten.
Herlig leskedrikk på deilige sommerdager på hytta.

Og når kvelden kommer, må jeg ut å forevige solnedgangen.
En liten rusletur bringer meg hit.


Jeg ønsker meg og dere kjære besøkende venner, en laaang og varm høst!



1 kommentar:

  1. Så flott desse blir. nydelig kveldsbile og så hørtest det godt ut det i glasset ditt. Godt til varme høstkvelder. Her er det vestlandsver.

    SvarSlett