fredag 6. september 2013

Sommeren som aldri ville ta slutt...

Det er sommeren 2013 det!
Maken til sommer skal man langt tilbake i tiden for å finne.


Jeg nyter så godt jeg kan, både på hytta og i mere hjemlige trakter.
Håndarbeide har kommet i siste rekke, får bare unna noe småtteri.


Et par små sokker, passende til en kjekk liten kar jeg kjenner ;o)


De er strikket i rester av Sisu. For å være sikker på at det skulle bli
nok garn laget jeg stripete vrangbord


Men blir det bruk for dem mon tro?


3 kommentarer:

  1. Ja, det har vært en nydelig sommer, og start på høsten. Sommertøyet er fortsatt i bruk, men det blir nok bruk for ullsokker i år også ;)

    SvarSlett
  2. Dere er jo bare så heldige. Fikk oppleve 5 av dei ukene, men her er det litt sånn bobb bobb med veret. Fint og dårlig om ein anna. Blir nok meir tid til strikking og slikt utover vinteren. For dere får vel det dere også. Viss ikkje så flytter eg ned til dere snart. hehe

    SvarSlett
  3. Jeg har min fin varme strikkesokker i bruk igjen. Jeg har på meg hele kald tiden. Hyggelig. Og så er hyggelig med strikke også. Vi har en fin høst nå. Skuronn bære er forbi, men plommer kommer og pære og første eple. Ahhh og svarthull jeg kan samle og lage saft.
    Sol skinner. Ha en fin dag. Hilsen fra Viola.

    SvarSlett