mandag 6. januar 2014

Like langt...

Er frem og tilbake like langt…eller er det dobbelt så langt?


Her er ihvertfall resultatet. I kveld tok jeg en "sjefsavgjørelse",
etter å ha irritert meg over strikkefastheten.

Jeg rakk det hele opp mens jeg nyter "hellig tre kongers aften"
med dette fine lyset som har ligget leeenge i bunn av en skuff,


Tror jeg kjøpte det på Folkemuseet en gang.
Jeg er i rydde og kaste modus, og da dukker det opp ting som for lengst er glemt.

Men nå er det bare å plukke opp maskene og begynne på nytt ;o)

Nå er det gort, og resultatet ble mye finere ;)


3 kommentarer:

  1. Oh ja jeg hadde også (vært) - men veldig bedr skiller, hvis du mener det er ikke så fint :-)
    ( unnskyld! vanskelig setning er denne å skrive for meg - jeg håper du forstå) jeg er ikke til ravely og så jeg kan gjør ikke med... med strikke. Jeg må holder på med meg - og gå inn i - kanskje - i alle fall nå jeg er trøtt - god natt.
    Spennende med din strikkeprosjekt

    SvarSlett
  2. Ja, av og til er det lureste å bare rekke opp før man er kommet for langt dersom man egentlig vet med seg selv at man ikke blir fornøyd. Lykke til med runde 2

    SvarSlett
  3. Ja jeg hadde begynnt, selv om jeg intetanende med ravelry. Men votterstrikke er veldig fin.
    Ikke så lett starten - jeg mener jeg har riktig :-) Masse moro deg. Ha en fin fredag og hyggelig helg.
    Klem fra meg

    SvarSlett