lørdag 21. februar 2015

Mammutsalg

Det var fort gjort å la seg friste på Mammutsalget!

For litt siden meldte jeg meg på Bitta Mikkelborg sin gruppe
på Facebook. Jeg hadde planer om å kjøpe et par av hennes bøker,
og når denne var på salg, så var det jo ikke noe å lure på.


Boka inneholder over 50 forskjellige sokkeoppskrifter!

Jeg gleder meg til å begynne på et par! Men hvilket,
det blir valgets kvaler.


Det ble en bok til. En veldig delikat bok med mange nydelige
dukkekreasjoner. Alle i tynt garn på pinne 2,5 
Kanskje blir det noe herfra også etter hvert.


2 kommentarer:

  1. Det er strålende å ha et valg :-)) Kos deg... veldig.
    Hilsen fra Viola og ha en riktig fin søndag.
    Gleder meg å se dine strikkeprosjekte :-)

    SvarSlett
  2. Hei Gøril
    Takk for koselig kommentar inne hos meg, og jeg kan svare deg med en gang, at hvit TUMI har jeg mye av. Men jeg er ikke sikker på innfargingen, siden jeg nettopp kom inn døra her, fra jobb. Har fri i morgen, så du får svar fra meg på onsdag. Håper det holder.......? ( kanskje i morra, da ) men får du en annen innfarging, så kan du jo bruke det på vrangborder og innimellom mønster, da sees ikke forskjellene, om de er store.
    Jeg sender deg gjerne om du vil ha det vi har :)
    Koselig å se deg igjen lenger nedi her, med flott kofte på. Du kler fargene. Og noen ganger må man jo fornye seg litt med farger også. Ha en fin kveld. Klem

    SvarSlett