tirsdag 27. oktober 2015

Varm på halsen og fullmåne

Tenkte at jeg skulle få brukt opp Regia Silk garnet.
Det måtte kanskje bli en løshals, for Regiagarnet er supermykt og deilig.


Og så fant jeg et lite nøste med noe rødt garn, passe tynt til å kombinere med Regia-garnet.
Det matchet jo knappene på ørevarmeren helt perfekt jo.
Jeg tror det var en rest etter et par barnesokker jeg strikket for lenge siden.


Det røde garnet fikk jeg brukt helt opp, det ble bare en meter igjen :)
men det hvite er det fortsatt litt igjen av.

Halsen har jeg strikket ovenfra og ned, selvom OPPSKRIFTEN er motsatt.
Jeg gjorde det på den måten for jeg var ikke sikker på om det var nok garn.
Det lille settet går nok på gavelageret.

Månen er så flott om dagen, men den er ikke så lett å fotografere uten stativ.
Jeg har klart å rote bort den lille holderen som jeg fester kameraet på stativet med :(


3 kommentarer:

  1. I kveld er det fullmåne her i Bergen. Nydelig. Veldig fin hals du har laget.
    Klem

    SvarSlett
  2. Det ble et flott sett! Her er det også mye restegarn som burde bli brukt opp, og nå ga du met et godt tips! Ha en fin uke! Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  3. For et nydelig fullmånebilde. Så deilig å få brukt opp restgarnet da….og halsen ble skikkelig fin.

    SvarSlett