lørdag 16. januar 2016

Vottesamstrikk

Dette hadde jeg egentlig bestemt meg for at jeg ikke skulle bli med på...
for jeg har flere andre votter på pinnene.


Men det ble for fristende når jeg så hvor mange fine votter som var påbegynt,
og så er det jo artig å strikke det samme som mange andre.
Litt pt2, Rauma Gammelserie og Hjertekrepp fra lageret blir jeg jo også kvitt :)

Det er Vottelaugets samstrikk på RAVELRY, og det er WENCHE som står for mønsteret.
Oppskrift får man gratis en gang i uka frem til 15 februar. Nå er det tredje uke som står for tur,

Jeg ligger litt etter skjema, for jeg kom jo litt sent igang.

3 kommentarer:

  1. nydelige farger, dette blir spennende, ha en fin helg

    SvarSlett
  2. Super fine vanter med smukt mønster!

    SvarSlett
  3. Fine votter, se mine tova marius votter på bloggen min: Sytrollet.

    SvarSlett