lørdag 4. juni 2016

Krykkestrikking

Det har gått over to uker siden jeg skadet meg i et fall,
jeg er så lei av krykkene!


Men jeg har blitt kjørt til garnbutikken så jeg fikk bunkret mere garn :)
Jeg har jo et skap nesten fullt, men ikke noe som egnet til det påtenkte prosjektet.

Jeg er heldig med været, kan sitte ute i sola og kose meg med strikketøyet.
Mac, garn , strikkebok, kaffe og andre nødvendigheter har jeg fått bragt
ut, og inn igjen om kvekdene.

Så får du se senere hva det blir :))

4 kommentarer:

  1. Hei på deg. SKjønner du er lei krykkene, men dei er gode å ha. HAr hatt mine år på krykker tilsammen så eg veit litt om det. Veldig upraktisk når ein skal bere med seg ting. Men ein finner metoder etter kvart. Håper du får ein ny fin dag i sola og eg gleder emg til å høre kva det er du lager. klem

    SvarSlett
  2. Bra du har garn da. Her ser det ut som et sikk sakk skjørt på gang. Fin farge. Ønsker deg god bedring.
    Klem

    SvarSlett
  3. God bedring til deg, krykker er utrolig kjedelig, men se det positive, du får strikka mye :) Jeg har operert begge beina og i de periodene blei det veldig mye håndarbeide. Det blir kjedelig i lengden, men det kommer noe godt ut av det.
    Kjempefine påskesokker du har strikka. Det er virkelig lurt å strikke dem nu.
    Del gjerne på link party hos meg i morgen

    SvarSlett
  4. Nei, det er ikke gøy med krykker... så veldig god at du har fin været
    og kan sitte på terrassen og lage spennende ting.
    Rask utvinning ønsker Viola

    SvarSlett